Özge uzağa uçuyor,
Dünyadan uzaktaki hayallere
...
kötülüklerin bir an önce kısırlaştırılması lazım.
bunun tek yolu da sevgi
insanlara sevgi aşılanmalı tuvalet alışkanlığından önce.
 sevgi hayatın temelinde yatar.
 seversen sayarsın seversen üzmezsin seversen kırmazsın. keşke konuşmak kadar basit olsa herşey. keşke hayaller gerçeklere yakın olsa. hayaller askıda kalmasa..
neden birbirlerini üzer iki insan.  oysa mutlu da olmaz kiii. olabilir mi yoksa? bence olmaz. vicdan varsa olmaz. ha yoksa, orası mukadderat. ama neden yapar bunu insan :S  sorduğunda cevap bile alamazsın. ne kendin cevaplayabilirsin ne de ona cevaplattırabilirsin
hayat bu kadar yorucu ve rutin işte. ihtiyacım olan şey değişiklik ve heyecan. yeni bir insan yeni bir hayat yeni dostluklar.. rutinlikten kurtulmak lazım.
içinde bulunduğum durum acı verici. bir baskasına tercih edildim çünkü. üstelik 16 yaşındayım ve bu kadar saçmalayabiliyorum :S aşk nedir bunu bilmezken garip acılar duyuyorum kalbimde
beynim gelgitlerin arasında kalıyor her saniye. mantık hükmetmeli bana bunu istiyorum ama
duygu denen soyutluk elimi kolumu bağladı
yeter!
uyan ve kendine gel Özge.
Hemen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:



Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara, göğe,bütün evrene karışırcasına



Çünkü ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır



Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana.






Ataol BEHRAMOĞLU