Özge uzağa uçuyor,
Dünyadan uzaktaki hayallere
...

Eh

Selamlarr :)
Yazmayı çok özledim :) özledim işte :) yarın karne günü. "İlk kez heyecanlanmıyorum" dediğim 1000i geçti. Benim heyecanlarım sabahları geliyor da ... ehehehe.  En son takdiri 5. sınıfta almıştım, gerisi yok. Genellikle teşekkür belgesi. Ve bu dönem yine teşekkür alıyorum. Ama takdire de çok yaklaştım ama işte olmayınca olmuyo ama 3 puancıkk! Hocalardan istemek olmaz şimdi...
O kadar insan alınteriyle çalışıp çabalarken, ben emek hırsızlığı mı yapayım?
Yok yok. Prensiplerime ters -.- 
Neyse :)
 Hayatım çok iyi çok çok iyi.
Sevdiğim insanları tekrar kazandım.
İnsanlardan kastım tek bir insan :)
Ozann!
Böyle bir hava var bende bir hava :D aman Allahm aman. :D
Neyse Ankara çok soğuk :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var:



Yaşadın mı büyük yaşayacaksın, ırmaklara, göğe,bütün evrene karışırcasına



Çünkü ömür dediğimiz şey, hayata sunulmuş bir armağandır



Ve hayat, sunulmuş bir armağandır insana.






Ataol BEHRAMOĞLU